2010. augusztus 8., vasárnap

3. fejezet

Sziasztok! Itt a harmadik fejezet. Remélem tetszik és szeretnék pár komit is:P 
 Puszi Mindenkinek: Dóri

3. fejezet

-          Na, haljam!- néztem a szemébe.
-          Mit?- kezdte fixírozni a padlót. Mindig ezt csinálja, ha zavarban van.
-          Milyen bánat emészti kicsi szívedet?- emeltem fel a fejét, hogy megint a szemébe nézhessek.
-          Annyira félek és izgulok. Mi lesz, ha elrontok valamit? Ha csalódást okozok valakinek? Ha cserbenhagyom a csapatot és összetöröm az autót az első kanyarban?- annyira elesettnek tűnt és annyira sebezhetőnek, már majdnem láttam a szemében kétségbeesés első könnyeit.
-           Te most szivatsz ??- néztem végig rajta, de aztán nem röhögte el magát, ezért megöleltem- Annyira butus vagy!- motyogtam a fülébe- Miért okoznál csalódást? Ezerszer csináltad már végig a rajtokat. Ezerszer hajtottál végig versenyeken.
-          De…- visszaölelt.
-          Nincs de!- mosolyogtam rajta- A teszteken minden rendben volt nem??
-          De.
-          Akkor meg??
-          Bocs…- vágódott ki a bejárati ajtó. Mint két kis gyerek, aki tilosban ját rebbentünk szét a baráti ölelésből.
-          Gyere nyugodtan- nézte meg Nico az érkező férfit.
-          Nem akarok zavarni!- jött zavarba.
-          Nem zavarsz. Na, haljam mi történt? JA Sophi Ő itt a mérnököm Andy, Andy Ő itt a barátom Sophi - vigyorgott most már az én németbarátom.
-          Nagyon örvendek!- mosolyogtam rá.
-          Én is, de Sam beszélni akar veled.
-          Oké, ott leszek 1 perc.
-          Menj, csak én addig körülnézek a paddockban.
-          Felhívlak, ha végeztem!- Kiérve a boxból egyre jobban kezdett benépesülni a terep. Kis gondolkodás után arra az elhatározásra jutottam, hogy megkeresem a tavalyi ellen felimet. Az első 5 helyezettből, csak nekem nem jutott hely a Száguldó cirkusz egyik istállójában sem. Hiszek benne, hogy egyszer én is itt leszek. Kedves orosz ismerősöm háza táját vettem célba először. Viszonylag könnyen kiismerem a boksz utcában magam, mert sokszor van egyszerre versenyünk. Renault home-jába érve mindenki nagyon megbámult.  Azt hiszem ez a hétvége erre lesz szentelve.
-          Bocsi, segíthetek?- jött oda hozzám egy szerelő.
-          Őő, igen. Vitalij-t keresem, meg tudod mondani, hol van- mosolyogtam a megmentőmre.
-          Ott!- mutatott egy alakra, aki nekem háttal a büfében ült.
-          Köszönöm- siettem, mert még ott akartam tartani a büfébe. Mögé lopóztam és befogtam a szemét.
-          Finom női kéz- motyogta maga elé mikor megtapogatta a kezem.
-          Hali!- röhögtem el magam- Mióta használsz ilyen kifejezéseket drága orosz barátom??
-          Sophi!- lepődött meg- Te hogy kerülsz ide??
-          Nem szabadultok meg tőlem egy könnyen. Nico hívott meg- vigyorogtam.
-          Még mindig olyan jóban vagytok??
-          Aha.
-          Gyere ülj le és igyál meg velünk valamit- mutatott az harmadik székre ami még üres volt. Megnéztem ki terpeszkedik a másik széken és még az állam is leesett.
-          Enged meg, hogy bemutassam neked a mostani csapattársam. Sophi, Ő itt Robert Kubica. Rob Ő itt egy nagyon veszélyes csaj, de nagyon jó fej Sophi Zampunisz.
-          Helló!- nyújtottam neki kezet.
-          Szia!- intett nagyon álmos fejjel.
-          Nem akarok zavarni, csak köszönni jöttem- fordultam újra Petrov felé.
-          Ülj már le. Tökre unatkozom, mert ez az okos tojás mindjárt elalszik és nincs kivel beszélgetni.
-          Nem is!- ellenkezett rögtön a lengyel.
-          Látom teljes az egyetértés!- nevettem el magam és leültem közéjük.
-          Itt mindig, de mesélj mi van veled??
-          Hát semmi különös. Maradok ahol voltam, de sajnos a legjobb ellenfeleim eltűntek a színről- mosolyogtam.
-          Nem sokára te is áttörsz, csak idők kérdése!- bíztatott.
-          Nem hiszem- ingattam a fejem.
-          Tehetsége vagy, és nem mellesleg nagyon szép. Minden esélyed meg van rá, hogy jövőre valaki helyére becsücsülhess.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése