2011. július 15., péntek

48. fejezet

Sziasztok!
Meghoztam a folytatást és hétvégén érkezik a beszámoló is. :D A részt Sebitának ajánlom! Várom a komikat:D
Puszi Dóri 
Endjoy it!

48. fejezet
Sikerült álomba sírnom magamat. Mikor pár órával később felkeltem a szobába sötét volt, csak a nappaliból jövő kicsi fény segített a tájékozódásban. A macimat felnyalábolva indultam ki a szobából. Leültem Nico mellé a kanapéra, aki nem szólt semmit csak a kezembe adott egy tányér enni valót.
-          Te főzted??- csavartam fel egy adag tésztát a villámra.
-          Aha- vonta meg a vállát.
-          Köszönöm!- adtam egy puszit az arcára, majd falatozni kezdtem. Tudtam, hogy remekül főz és ezt most is bebizonyította. Vacsi után ittam egy pohár ásványvizet, mikor pár zacskót véltem felfedezni az egyik fotelban.
-          Mi ez??- mentem közelebb.
-          Ja igen, már el is felejtettem. Ezeket vettem neked, mikor vásároltam a vacsihoz- elővett egy doboz színes ceruzát, egy doboz festéket és egy adag rajzlapot. Nem szóltam semmit csak elvettem és megöleltem. Leültem az asztalhoz és rajzolni kezdtem. Nem figyeltem mit viszek a papírra, csak az érzelmeim irányították a kezemet.  Mindig így volt ez mikor ennyi érzés és érzelem kavargott bennem. Nem tudom hány darab papír esett aznap este áldozatul nekem, de mindegyiket őrzöm még a szekrényembe elzárva. Az este ezek után nyugalmasan telt. Miután lefeküdtem Nico is lement aludni. Reggel valamivel kipihentebben ébredtem fel.  Elhatároztam, hogy ez a nap lesz új éltem első és legfontosabb napja.  Mélyet szívtam az ablakon beáramló friss levegőből és nagy elhatározásra jutottam.
-          Nem fogom hagyni, hogy Kimi ezután akármiben megakadályozzon. Erős független nő lettem. Erős vagyok és csak a jövőm fontos most! Túl vagyok rajta, erős vagyok és már nem is érdekel!! Nem engedem meg magamnak, hogy még egyszer valaki ennyire kihasználjon és így megalázon. Erős vagyok és független. -  az eszem tudta, de a szívem még nem annyira hitte az előbb kimondott szavakat. Vettem egy mély levegőt és kimentem a nappaliba, ahol nem várt személy fogadott.  Mosoly kúszott az ajkaimra mikor megláttam, hogy mesét néz a tv-ben.
-          Hát te??- ültem le a kanapéra.
-          Nico hozott reggelit és vele engem is elhozott a reptérről- mosolygott rám- tegnap sikerült mindent elintéznem így utánad tudtam repülni.
-          Mi a reggeli??- kezdtem lelkes lenni.
-          Ugye nem gondolod, hogy azt eszed meg?!- vonta fel a szemöldökét a reggelimet látva.
-          De igen!- lettem határozott.
-          De nem, mert meghízol és akkor kénytelen leszek megint elvinni lovagolni!- röhögött Dani.
-          Jójó, akkor csinálj valami kaját, mert éhen halok!- mentem be a szobámba, hogy normális ruhát öltsek. Reggeli után edzeni mentünk, majd be a gyárba mentünk mindenféle megbeszélésekre. Este beszéltem Olivérrel és Dani is hozott tőle pár dolgot. Többek között egy olyan merevítőt ami nem látszik az overálom alatt, de sokat segített az autóban, mikor a pedálokat nyomogatom.  Ha ne adj Isten akármi történne akkor is megvédi a térdemet az ütközéstől.  Kicsit megnyugodtam miután letettem a telefont. Elmondta, hogy beszélt a csapatorvossal és a 2 nap múlva esedékes időmérőn sőt a versenyen is ott lehetek. Fájdalom csillapítót az egyáltalán nem kaphatok, de egy injekció segíteni fog mindenben. nagon fog fájni, de muszáj ha indulni akarok. Még szerencse, hogy április elején megcsináltattam az orvosi papírjaimat az induláshoz. Így már tuti nem kapnék indulási jogot. A következő két nap csodásan és fárasztóan telt.  Rengeteget  edzettem és készültem a hétvégi megmérettetésre. Csütörtök reggel érkeztünk meg az éved első futamának helyszínére, Spanyolországba. Barcelona igazán gyönyörű hely. Szeretek ide visszajárni minden évben.  Nagyon izgultam, mert rögtön betét futam leszünk a F1 előtt. Nincs ez minden évben így. Volt olyan, hogy egy kisvárosban kötöttünk ki és senki nem volt ránk kíváncsi. Nagyon izgultam mikor 4óra körül a sajtótájékoztatóra indultam. A nagy melegre való tekintettel egy szoknyát választottam,ami pontosan takarta a vágást és a sebet a térdemen. Enrike szerint muszáj egy ilyet tartanunk, hogy megtudja a nagyvilág nem állhatja utamat egy ilyen kis baleset. Igaza volt mert nagyon erősnek éreztem magamat. Szerencsére nem sokáig nyaggattak a csúnya újságírók.  Már 7 órakor ismét a szállodában voltam. Nem sokkal később már egy csapat megbeszélésen. 10 óra volt mire ágyba kerültem és vacsorához jutottam, de mikor letették elém az ételt már nem is voltam annyira éhes. A gyomrom tűhegynyire zsugorodott és nem tudtam volna lenyelni egy falatot sem. nem mutattam a külvilágnak, de nagyon féltem a következő naptól. Nem a fogadás izgatott inkább az, hogy  megint itt vagyok és megint kétszer annyira kell küzdenem mint a fiúknak. Akkor talán meglátja a nagyvilág bennem a tehetséget. Eltolva magamtól a tányért fújtam egy nagyon. A narancslevemet szürcsölgettem mikor hallottam a mellettem lévő szék csikorgását.
-          Leülhetek??- hallottam meg egy nagyon ismerős hangot. 


Sophi ruhája:

3 megjegyzés:

  1. Sziaaa!!
    Bocsi, hogy mostanában nem írtam komit, de nem is nagyon volt időm olvasni a történetet. Nah mind1 összefoglalok egybe mindent:)
    Nagyon jó rész lett ez is akár csak a többi jó, hogy Sophi kezd túl lenni Kimin és már nincs magába zuhanva. Ugye aki megkérdezi, hogy leülhet e az Kimi??!! Legyen már ő!! Légyszi8)
    Várom a folytit!
    Rég beszéltünk:( pedig sztem mindkettőnknek lenne mit mesélni:)
    Puszi(KL)
    Eszter:)

    VálaszTörlés
  2. Hát először is nagyon megleptél..és szóhoz sem jutok hogy a rész én kaptam..szóval köszönöm nagyon..így érdemes volt rejtett olvasóból komit írni..gondolkodtam már de csak most volt bátorságom..:D
    Mint ahogy már ezelőtt mondtam imádom a történeted..és magát a főszereplőket is..Remélem sikerül az első verseny..és hmm ez a titokzatos idegen aki helyet szeretne foglalni..kíváncsi vagyok..így hát ne kínozz minket sokáig..

    Kérjük a folytatást..:D

    Puszíí:$ebitaa

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Eszdo:) Nem haragszom, sőt örülök, hogy most írtál. Annak is örülök, hogy tetszett a rész. Hát ami Kimit illeti hát ki tudja... Lehet, hogy Ő az lehet, hogy nem... Tényleg nagyon régen beszéltünk, de ideje bepótolni:D

    Sebita Örülök, hogy végre írtál komit:D A részt azért kaptad, te mert te kérted az előző bejegyzés alatt. Mikor olvastam mosolyt csalt az arcomra ezért gondoltam, hogy neked ajánlom. Lesznek még érdekes dolgok ezen a futamon, de csak ennyit árulok el a folytatásból.
    A Következő rész szerda körül várható.

    Puszi Mindenkinek Dóri

    VálaszTörlés