2011. június 25., szombat

46.fejezet


46.fejezet
A reggel nem volt olyan csodás, mit azt este elképzeltem. Telefoncsörgésre ébredtem 7 óra körül. Ezzel még nem is lett volna gond, mert gyakran előfordul, de felvettem a készüléket és egy férfi üvöltött velem. Azt hiszem akkor keltem fel igazából.
-          Ezt most légyszives mond el még egyszer, lassabban és halkabba, mert semmit nem értettem belőle- masszíroztam az orrnyergemet. Hallottam, ahogy egy hatalmas levegőt vesz Enkire a vonal túlsó végén majd újra kezdi.
-          Holnap délre ide repülsz a gyárba és mindent kitálalsz nekem, mert ha nem én szétrúgom a segged. Nem érdekel hogy csak itt legyél különben nem kell többet jönnöd…- olyan idegességről árulkodott a hangja, amilyennek én még soha nem hallottam.
-          Oké. Figyelj!
-          Mond!- vágta oda keményen.
-          Sajnálom!- csuklott el a hangom és gördült le az első könnycsepp az arcomon.
-          Hát van mit!- aztán kinyomta a telefont. Csendes sírás lett rajtam Urrá. Szorítottam magamhoz a kispárnámat és a macimat. Nem sokkal később fájni kezdett a térdem… Mivel a konyhában hagytam a fájdalom csillapítót ezért kénytelen voltam felkelni. Könnymaszatos arccal lassan csoszogtam a konyha felé. Bence már az asztalnál ült és újságot olvasott meg a reggeli kávéját kortyolgatta. A szekrényhez mentem a bogyókért majd töltöttem egy pohár vizet és felhajtottam. Neki kezdtem a reggeli készítésének.
-          Te mi a jó eget csinálsz?!- fogta meg a vállamat  bratyóm.
-          Reggelit!- fordultam felé.
-          Mi a baj?- fogta két tenyere közé az arcomat.
-          Csak összevesztem a főnökömmel…
-          Jó reggelt!- jött be a konyhába Sebi- Bocs, hogy megzavartalak titeket- indult volna vissza.
-          Nem zavartál meg semmit! Mit kérsz reggelire?? –fordultam felé.
-          Mi a választék??- jött közelebb.
-          Pirítóst tudok csinálni!- vigyorgott Bence.
-          Az tökéletes lesz- röhögött  a szőke német.  A reggeli nagyon jó hangulatban telt. Nem kellett mosolyt erőltetnem az arcomra, mert ez a két lökött oda csalta és gondoskodtak róla, hogy ott is maradjon.  Kaja után felöltöztem és lefoglaltam magamnak egy repülőjegyet Franciaországba. Mire a nappaliba értem Dani már a nappaliban ült.
-          Indulhatunk?- ált fel amint meglátott.
-          Persze, de hova is megyünk??
-          Meglátod!
-          Sebi is jöhet??- néztem az edzőmre.
-          Ha van kedve tőlem…- vonta meg a vállát.
-          Király!- húztam mosolyra számat. Beültünk a kocsiba és már el is indultunk. Tök viccesnek éreztem az egész helyzetet. Nem tudom hová is tartunk, de egész jól éreztem magam a fiukkal. 1 óra autókázás után érkeztünk meg egy tanyára. Gyönyörű hely volt. Egyszer jártam már itt, mert anya szervezett itt egy esküvőt és én segítettem neki. Nagyon jó a kaja és szép lovak vannak itt. Persze lovak.
-          Lovagolni hoztál?!- akadtam ki.
-          Igen- bólintott rá Dani.
-          De hát még a járás is alig megy, nem hogy még lovagoljak?!
-          Nézd!- vett ki egy nagyon merevítőt a kocsiból- Ha ezt felveszed semmi bajod sem eshet. Ez a legjobb testmozgás arra, ha felső testedet akarjuk erősíteni.
-          Rendben…- motyogtam- Sebi te is fel ülsz a lóra!!- mondtam ellentmondást nem tűrően a szőkének. Aztán elmentem átöltözni. Miután mindennel kész voltam. Lassan sétáltam ki a lovacskákhoz. Német barátom már ott állt teljes harci díszben. Nagyon viccesen nézett ki a sisakjában. Mikor megláttam szegényt nagyon kiröhögtem.
-          Ez csak miattad van!- sértődött meg.
-          Bocsánat, hogy az érzékeny kis lelkedbe gázoltam!- öleltem meg fél kézzel.
-          Jól van!- Aztán oda sétáltunk a lovacskákhoz. Engem felraktak a nyeregbe és egy Viki nevű kb. velem egyidős lány kezdte mondani az alapokat. Nagyon kedves volt. Aztán futószáron lovagoltam.  Ahogy néztem Sebi kicsit ügyesebb volt, mert a végén már neki nem is kellett semmi segítség.
-          Nagyon jó volt ez az edzés!- mondtam már hazafelé a kocsiban.
-          Örülök, hogy tetszett.  Sebastian te már ez előtt is lovagoltál??- fordult hátra Dani a fiúhoz.
-          Igen. Kimi felesége díjugrató Ő vitt ki egyszer…- hirtelen elhallgatott- Bocs!- fordult felém.
-          Semmi baj!- majd letöröltem a könnyeket a szememből. Mikor haza értünk főztem kaját a fiúknak, majd összepakoltam és már indultam is a reptérre. Sebi kivitt, sőt felajánlottam, hogy eljön velem, mert nincs más dolga. Ez sajnos meghiúsult egy telefonhívással így végül egyedül szálltam fel a gépre ami egész Franciaországig repített. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése