2011. március 27., vasárnap

36. fejezet


36. fejezet

A megbeszélésen még szóba került a Spanyolországba való utazás. Tesztelni indul oda a kis csapatunk 2  nap múlva. Már alig várom. Vigyorogva léptem ki az épületből és indultam egy sétára a gyárkörül. Az épület mögötti kis parkban járkáltam mikor megszólalt a mobilom.
-          Halló??- elfelejtettem megnézni a kijelzőt így nem tudtam ki az.
-          Szia Hercegnőm!- Szólt bele Kimi.
-          Olyan régen hallottam a hangodat!- sóhajtottam bánatosan.
-          Én meg még régebb óta láttam a barna szemecskéidet, mikor nevetsz- ez olyan aranyos volt.
-          Mi újság nálad??- tereltem a témát, de nagyon jól esett, hogy szereti a szemimet.
-          Semmi érdekes. Egész nap Sebbel voltam. Mostanra megőrített. Egy folytában csak a következő futamra edz és már kikészülök. Állandóan futunk, ha együtt lógunk meg ilynek szóval kész vagyok- hallottam, hogy csinál közben valamit.
-          Képzeld nem jövök ki a csapatársammal- panaszoltam el. -  De nem zavar, mert tudom, hogy jó vagyok – tört ki belőlem az egóm. Bele nevetett a telefonba.
-          Azért próbálj meg vele kijönni sokat segít majd neked- rengeteget beszélgettünk még, de sajnos lejött a búcsú ideje. Nekem indulnom kellett a gyárba mert most lesz az ülés próba, ezt nagyon szeretem  neki meg dolga volt, mert  a tesója és a családja este érkezik hozzá. Vigyorogva indultam be az épületbe. Mikor beéretem találkoztam néhány újságíróval. Kedvesen rájuk mosolyogtam. Az öltözőben gyorsan ruhát váltottam, de sajnos még nem volt kész az idei overálom ezért a tavalyit voltam kénytelen felvenni. A sisakom ugyan kész, de inkább a tavalyit választottam, mert az jobban illik ide. Fél perccel később Darek lépett be. Elmagyarázta mi lesz és mit kell csinálnom.  Ki lépve a kamerák látókörébe Jules-sel puszi pajtások lettünk. Hát ez elég vicces volt, mert ott beszólogattunk egymásnak úgy, hogy senki nem hallotta.  Csak azt vették észre milyen jól szórakozunk. Tényleg jó volt. Végre eljött a várva várt pillanat.
-          Sophi kérlek ülj bele az autóba- vigyorgott rám Tomas. Annyira szeretek abba a folyadékba beleülni. Még igazodik a testemre és tök kényelmes.
-          Rendben!- válaszoltam és Darekkel a kocsihoz sétáltunk . És bele csücsentem. Mosolyogva beszélgetem az emberekkel. Utána jött egy kisseb sajtó tájékoztató és hulla fáradtan indultam vissza a szállodába  Danival.
-          Hogy tetszett a mai nap?? – kérdezősködtem két ásítás között.
-          Nagyon élvezem, ezt a fajta életet. Örülök, hogy itt lehetek- mosolygott rám.
-          Én is nagyon örülök, hogy itt vagy. Az elején nem törülten neki, hogy új edzőt kell szereznem, de már tök jó- nagyon hamar visszaértünk. Kómásan mentem a szobámba. Kihalásztam a pizsamámat és fürödni indultam. Egy hatalmas kád vízben ültem úgy fél órát aztán fogat mostam és aludni indultam. „Sajnos” a számításim nem jöttek be. Mikor visszaértem a szobámba, már nem voltam egyedül. Hátulról valaki befogta szemimet így semmit nem láttam.
-          Ki vagy?? Ez nem vicces engedj el!- már a kiborulás szélén álltam, de nem engedett volna el semmi pénzért. Az asztalhoz vezetett és leültetett. Levette a szemimről a kezét.
-          Meglepetés!- suttogta a fülembe. Először nem mertem hinni a fülembe. Hátra fordultam és a félhomályban megpillantottam a hátam mögött álló Kimi-t. Annyira örültem neki. Felugrottam és az ölébe vetettem magam. Nem volt rá felkészülve, hogy ez lesz így a végén a földön kötöttünk ki. mind a ketten felnevettünk. Megcsókoltam és csak öletem.
-          Annyira hiányoztál!- suttogtam a könnyeimet nyelve.
-          Te is nekem Hercegnőm!- simogatta a fejemet. Így feküdtünk egy darabig a földön.
-          Csináltam neked vacsit!- kászálódott fel. Akkor vettem észre, hogy az asztalon mindenféle étel van és gyertya. Egy szál rózsa az asztal közepén és nagyon szépen megterítve.
-          Köszönöm!- csókoltam meg. Majd az asztalhoz indultunk és leültünk enni. 



Sziasztok!
Nagyon sajnálom, hogy csak most hoztam új részt és ez is nagyon rövid. Igazán sajnálom, de rengeteg a dolgom és mikor ide ülnék álltalában már félig alszom:S Most hoztam nektek egy részt nem mondanám hogy ilyere terveztem, de ez lett belőle. A következő részre annyit ígérhetek, hogy 1 héten belül leszek:D
Ma elkezdődött a Foma 1-es idény és Sebi nyert :D Gratulálok neki:D 
Puszi Mindenkinek Dóri

2 megjegyzés:

  1. Szijja:P
    1. Sebiiiiiiiiiiiiiiiiii<3<3
    2. Kimiiiiiiii<3<3 Imádtam ezt a részt is, mint a többit:P Kimi annyira cuki:P:P Gyorsan folytit!!<3<3
    pussz
    Eszter:)

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Örülök, hogy tetszik:D Remélem tudom hozni a fejezetet a hétvégén és nem lesz csúszás mert már agybajt kapok... Rég beszéltünk:S:S
    Puszi Dóri (K)(L)

    VálaszTörlés